Undersøgelser af forbrugeropfattelse

SolaWave

Stave og serum splittest

30 dages studie - slutrapport 

Studieinitiativtager: det gode ansigt-projekt, inkl.

Leder: adresse: email:

Ollie Pinn

4250 ******* *****, suite ***, la jolla, ca 92037

 

Udstedelsesdato: 23. december 2021

The Good Face Project har indgået et samarbejde med SolaWave at udføre en måneds lang forbrugeropfattelsesundersøgelse. Formålet med forbrugertesten er at evaluere og sammenligne appellen og effektiviteten af ​​SolaWave Wand og Serum i en 50/50 panelsplittest på tre tidspunkter: Dag 1, Dag 14 og Dag 30, og give feedback til virksomheden. I løbet af 30 dages perioden vil deltageren bruge produktet og tage et online selvevalueringsspørgeskema efter dag 1, dag 14 og dag 30. Ud over online selvevalueringerne gav hver deltager udtalelser, der beskriver den samlede oplevelse med produktet og produktemballagen.

Studievarighed og nøgledatoer:

Startdato - 14. november 2021

Dag 1 – 14. november 2021

Dag 14 – 28. november 2021

Dag 30 – 12. december 2021

Deltagerkvalifikationer: 

  • 60 deltagere, ligeligt fordelt i 2 grupper

  • Kønsvalg: 100% kvinder

  • Aldersgruppe: 25 - 60 år

  • Alle hudtyper: fedtet, tør, kombineret, normal

  • Bor i det kontinentale USA

Studiegennemførelsesrate:

Gruppe A: Kun Stav - 97 % Gruppe B: Stav + Serum – 100 %

59 ud af 60 kvinder gennemførte 3 undersøgelser og indsendte anmeldelser

INDHOLDSFORTEGNELSE 

  1. Studieresumé ………………………………………………………………………………………….

  2. Distribution af produkt ………………………………………………………………………………

  3. Undersøgelsesprotokol …………………………………………………………………………………………………

  4. Deltagersamtykke og privatliv …………………………………………………………………

  5. Overholdelse Af Deltagere ………………………………………………………………………………

  6. Undersøgelsesresultater ………………………………………………………………………………………………….

  1. RESUMÉ 

    • Antal deltagere: 60

    • Aldersgruppe: 25 - 60 år

    • Rekruttering Af Paneldeltagere: Paneldeltagere blev screenet og rekrutteret fra Good Face-appen for at sikre, at de er kvalificerede til undersøgelsen. Paneldeltagerne blev opdelt i 2 grupper for at udføre en splittest:

      • Gruppe A testede tryllestaven

      • Gruppe B testede staven med Renew Complex Serum

    • Undersøgelsen havde ikke til hensigt at undersøge hudproblemer i nogen specifik race eller etnicitet, derfor repræsenterede deltagere inkluderet i emnet enhver race/etnicitet. Forsøgspersonerne blev rekrutteret fra alle racer/etniciteter/hudtyper/hudtilstande i det omfang det var muligt.

    • Undersøgelsen gjorde ethvert forsøg på at sikre tilstrækkelig repræsentation af hver minoritet/etniske gruppe.

    • Udvalgte deltagere læser en liste over produktingredienser for at afvise deltagelse, hvis de er allergiske eller har mistanke om, at de er allergiske over for nogen af ​​ingredienserne. Ingen allergiske reaktioner er blevet rapporteret til Good Face Project på datoen for denne rapport.

    • Der var ingen alvorlige bivirkninger rapporteret af deltagerne på datoen for denne rapport.

    • Undersøgelsens varighed: 30 dage

    • Online subjektiv vurdering. Spørgeskemaer blev givet til forsøgspersonerne på dag 1, dag 14 og dag 30 af undersøgelsen for at evaluere fordelene og den overordnede brugeroplevelse for paneldeltagerne. Følgende var produktpåstandene (udsagn) valideret med deltagerne:

      GRUPPE A – KUN TRYLLESTAV

      Afsnit I: 5-punkts (helt enig - meget uenig) erklæringer – produktpåstande

      1. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere forekomsten af ​​mørke rande

      2. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere forekomsten af ​​rynker

      3. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere forekomsten af ​​fine linjer

      4. Dette produkt var med til at øge min huds glød

      5. Min hud ser mere strålende ud efter brug af SolaWave-staven

      6. Min hud ser sundere ud efter brug af SolaWave-staven

      7. Min hud føles mere hydreret efter brug af SolaWave-staven

      8. Min hud føles blød og smidig efter brug af SolaWave-staven

      9. Min hud fremstår mere løftet og tonet efter brug af SolaWave-staven

      10. Min hud ser synligt forynget ud efter brug af SolaWave-staven

      11. Den generelle tekstur af min hud er blevet forbedret

      12. Udseendet af mørke pletter eller områder med misfarvning er falmet

      13. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere synligheden af ​​porer

      14. Dette produkt gav en synlig reduktion i udseendet af kragetæer omkring øjnene

      15. Bemærket reduktion af pletter, hvilket resulterer i en generelt klarere teint efter brug af SolaWave-staven

      16. Dette produkt hjalp med at reducere hævelser i mit ansigt

      17. Dette produkt hjalp med at øge ydeevnen og fordelene ved mine almindelige serums eller fugtighedscreme

      18. Min hud ser bedre ud, end den gjorde før

      19. Staven hjalp med at forbedre det overordnede udseende og følelse af min hud

      20. Produktet er ikke irriterende for huden

      21. Produktet føles skånsomt mod huden

      22. Staven er nem at bruge

      23. At bruge dette produkt fik mig til at føle mig gladere

      24. At bruge dette produkt var en sjov oplevelse

      25. Dette produkt er perfekt til selvpleje, når jeg vil tage tid til mig selv og massere mit ansigt

        Afsnit II: Net Promoter Score og Udtalelser

      26. Baseret på din erfaring med dette PRODUKT, vil du anbefale det til en ven? (0-10)

      27. Baseret på din erfaring med dette MÆRKE, vil du anbefale det til en ven?

      28. Anmeldelse: Skriv venligst en anmeldelse af dette produkt i 2-3 sætninger. 

        Afsnit III: Produktemballageoplevelse og mest/mindst kunne lide funktioner

      29. Hvordan vil du samlet set vurdere din oplevelse med emballagen?

      30. Hvad kunne du bedst lide ved emballagen? (gratis svar)

      31. Hvad kunne du mindst lide ved emballagen? (gratis svar)

      GRUPPE B – TRYLLESTAV + SERUM

      Afsnit I: 5-punkts (helt enig - meget uenig) erklæringer – produktpåstande

      1. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere forekomsten af ​​mørke rande

      2. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere forekomsten af ​​rynker

      3. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere forekomsten af ​​fine linjer

      4. Dette produkt var med til at øge min huds glød

      5. Min hud ser mere strålende ud efter brug af tryllestaven og serumet

      6. Min hud ser sundere ud efter brug af tryllestaven og serumet

      7. Min hud føles mere hydreret efter brug af tryllestaven og serumet

      8. Min hud føles blød og smidig efter brug af tryllestaven og serumet

      9. Min hud fremstår mere løftet og tonet efter brug af tryllestaven og serumet

      10. Min hud fremstår synligt forynget efter brug af tryllestaven og serumet

      11. Den generelle tekstur af min hud er blevet forbedret

      12. Udseendet af mørke pletter eller områder med misfarvning er falmet

      13. Bemærkede, at dette produkt hjalp med at reducere synligheden af ​​porer

      14. Dette produkt gav en synlig reduktion i udseendet af kragetæer omkring øjnene

      15. Bemærket reduktion af pletter, hvilket resulterer i en generelt klarere teint efter brug af tryllestaven og serumet

      16. Dette produkt hjalp med at reducere hævelser i mit ansigt

      17. Dette produkt hjalp med at øge ydeevnen og fordelene ved mine almindelige serums eller fugtighedscreme

      18. Min hud ser bedre ud, end den gjorde før

      19. Staven hjalp med at forbedre det overordnede udseende og følelse af min hud

      20. Staven er ikke irriterende for huden

      21. Staven føles skånsom mod huden

      22. Staven er nem at bruge

      23. At bruge dette produkt fik mig til at føle mig gladere

      24. At bruge dette produkt var en sjov oplevelse

      25. Dette produkt er perfekt til selvpleje, når jeg vil tage tid til mig selv og massere mit ansigt

      26. Serumet var nemt at bruge med Wand

      27. Dette serum kan kombineres med andre produkter

      28. Serumet forbedrede tryllestavens effektivitet

         

        Afsnit II: Net Promoter Score og Udtalelser

      29. Baseret på din erfaring med dette PRODUKT, vil du anbefale det til en ven? (0-10)

      30. Baseret på din erfaring med dette MÆRKE, vil du anbefale det til en ven?

      31. Anmeldelse: Skriv venligst en anmeldelse af dette produkt i 2-3 sætninger.

         

        Afsnit III: Produktemballageoplevelse og mest/mindst kunne lide funktioner

      32. Hvordan vil du samlet set vurdere din oplevelse med emballagen?

      33. Hvad kunne du bedst lide ved emballagen? (gratis svar)

      34. Hvad kunne du mindst lide ved emballagen? (gratis svar)

    • Deltagerne var enige i vilkårene og underskrev et skriftligt informeret samtykke/aftale for undersøgelsen.

    • Denne undersøgelse blev udført i overensstemmelse med CFR titel 21, del 50 (informeret samtykke fra menneskelige forsøgspersoner). Informeret samtykke blev indhentet elektronisk fra hvert forsøgsperson i undersøgelsen og dokumenteret skriftligt før deltagelse i undersøgelsen.

  2. DISTRIBUTION AF PRODUKT:

    Gruppe A: hver paneldeltager modtog en SolaWave Wand og en trykt protokol; Gruppe B: en måneds forsyning af Renew Complex Serum, en SolaWave Wand og trykte protokoller blev sendt til hver paneldeltager via The Good Face Projects 3PL-partner.

  3. STUDIEPROTOKOL: Følgende var de protokoller, som paneldeltagerne skulle følge under undersøgelsen.

    GRUPPE A

    Produkter i din ekspertpanelpakke:

    Solawave rød lysstav

    Anvendelse:

    Vi anbefaler at starte med 5 minutter om dagen de første par dage. Efterhånden som din hud akklimatiserer sig, kan du sagsøge den i længere tid og så ofte som ønsket i op til 30 minutter om dagen.

    For at bruge din SolaWave Wand, start med et rent, tørt ansigt. For de bedste resultater skal du bruge SolaWave Wand på fugtet hud. For at opnå hydrering skal du parre med et aktiverende serum eller en hvilken som helst ansigtsmist, fugtighedscreme, serum efter eget valg. Behandlingsområdet skal føles vådt. Påfør igen, hvis produktet tørrer, inden du afslutter din behandling.

    SolaWave bruger smart-touch-aktivering, så for at tænde og slukke din tryllestav skal du blot placere hovedet af tryllestaven mod huden i ansigtet for at tænde og fjerne den for at slukke. Når du bruger tryllestaven, glider du hen over dit ansigt i en opadgående og udadgående bevægelse.

    Se venligst online instruktionsvideoerne på https://www.solawave.co/tutorials før første brug.

    Produktadvarsler: SolaWave Wand er kun designet til kosmetisk brug og til personer med godt helbred. Kun til brug for voksne, opbevares utilgængeligt for børn. Af en overflod af forsigtighed anbefaler vi ikke at bruge SolaWave Wand, hvis du har en aktiv eller nylig kræftdiagnose, har en pacemaker (eller andet implanteret metal i din krop) eller er gravid.

    Undersøgelser:

    Undersøgelser vil blive distribueret af The Good Face Project via e-mail på dag 0, dag 13 og dag 29. Besvar venligst hvert spørgsmål inden udgangen af ​​dag 1, dag 14 og dag 30. Eventuelle manglende undersøgelsesbesvarelser vil blive betragtet som afvigelser fra undersøgelsesprotokollen og vil diskvalificere dig fra yderligere paneldeltagelse, og dine deltagelsesbelønninger vil blive trukket tilbage.

    Uønskede Hændelser:

    Hvis du oplever en negativ reaktion eller en uønsket hændelse på produktet/produkterne, skal du straks afbryde brugen og kontakte studiesponsoren. Kontaktoplysninger på side 1.

    Aflysning:

    Hvis du ikke længere er i stand til at deltage i undersøgelsen, beder vi dig om at tillade en 24-timers annullering forud for undersøgelsens startdato. Kontakt eventuelt studiesponsoren. Kontaktoplysninger på side 1.

    GRUPPE B

    Produkter i din ekspertpanelpakke:

    SolaWave Red Light Wand og Renew Complex Serum

    Anvendelse:

    For at bruge din SolaWave Wand, start med et rent, tørt ansigt. For de bedste resultater skal du bruge SolaWave Wand på fugtet hud. Påfør et generøst lag af SolaWave Renew Complex Serum på ansigtet. Hvis serummet på noget tidspunkt tørrer ud eller bliver mindre smurt, skal du blot påføre serummet på huden igen eller påføre serumet sektion for sektion i ansigtet under din SolaWave-session.

    SolaWave bruger smart-touch-aktivering, så for at tænde og slukke din tryllestav skal du blot placere hovedet af tryllestaven mod huden i ansigtet for at tænde og fjerne den for at slukke. Når du bruger tryllestaven, glider du hen over dit ansigt i en opadgående og udadgående bevægelse.

    Vi anbefaler at starte med 5 minutter om dagen de første par dage. Efterhånden som din hud akklimatiserer sig, kan du sagsøge den i længere tid og så ofte som ønsket i op til 30 minutter om dagen.

    Se venligst online instruktionsvideoerne på https://www.solawave.co/tutorials før første brug.

    Resten af ​​oplysningerne var de samme som i gruppe A-protokollen.

  4. DELTAGERSAMTYKKE OG PRIVATLIV

    Formålet med undersøgelsen var at indsamle oplysninger om deltagerens brug af virksomhedens produkter, samle sådanne oplysninger og videregive oplysningerne til virksomheden. Good Face-projektet skal bevare og beskytte hver deltagers efternavn, adresse, e-mailadresse eller andre personligt identificerbare oplysninger.

    The Good Face Project interagerede fortroligt med paneldeltagere. Derudover blev paneldeltagernes undersøgelsessvar og -udtalelser rapporteret uden at afsløre paneldeltagernes identitet.

     

    Undersøgelsesdeltagere anerkendte samtykke til undersøgelsesvilkårene, der er beskrevet i formularen inkluderet direkte nedenfor.

    I denne deltageraftale ("aftale") accepterer undertegnede ("Deltageren") at deltage i en undersøgelse af brugen af ​​en tredjepart ("Mærket") skønhedsprodukt(er) ("Produktet/produkterne) ”) som udført af The Good Face Project (“Good Face”) (“Undersøgelsen”) i en periode på en (1) måned (“Studieperioden”) under følgende vilkår og betingelser:

    1. Deltagerpligter.

      1. I løbet af undersøgelsesperioden skal deltageren: i) bruge og anvende udpegede mærkeprodukter i henhold til protokol og brugsinstruktioner, som kan leveres af Good Face, ii) deltage i tre (3) undersøgelser med hensyn til sådanne produkter på eller omkring dag 1, dag 14, dag 30 i undersøgelsesperioden, og iii) skriv en (1) vidnesbyrd om den overordnede oplevelse af at bruge mærkeprodukterne. Deltagerens svar på undersøgelsen, stillede fotografier, vidnesbyrd og enhver anden information, som deltageren har givet i forbindelse med undersøgelsen, vil heri blive omtalt som "Indsendelser.”

      2. Deltageren skal bruge og gennemgå varemærkeprodukterne i god tro og skal levere alle indsendelser på en ærlig og faktuel måde, og vil modtage incitamentet til undersøgelsesdeltagelse efter afslutning af alle indsendelser.

    2. Deltager Incitament.

      1. I løbet af undersøgelsesperioden skal deltageren gratis modtage tilstrækkelige mængder af mærkets produkt(er) til at implementere undersøgelsesprotokollen og brugsanvisninger som leveret af Good Face.

      2. Deltageren skal modtage et engangsincitament til studiedeltagelse på 213,99 kr. Amazon Gavekort efter afslutning af alle indsendelser.

    3. Samtykke

      1. Indsamling af oplysninger. Deltageren erklærer sig hermed indforstået med, at Good Face som en del af undersøgelsen kan indsamle oplysninger vedrørende deltagerens brug af Brand-produkterne, samle sådanne oplysninger og videregive oplysningerne til Brandet; og deltageren giver udtrykkeligt samtykke til ovenstående.

      2. Ejerskab af indsendelser. Deltageren tildeler og tildeler frit Brandet alle verdensomspændende rettigheder til evig tid til at eje, reproducere, distribuere, udføre, lave afledte værker af, bruge og/eller ændre Indsendelserne på enhver måde og til ethvert formål, i alle medier, der nu er kendt eller senere opfundet .

      3. Kampagner. Deltageren giver endvidere Good Face alle rettigheder til at bruge deltagerens fornavn, alder, fotografier og andre bidrag på enhver måde, herunder uden begrænsning analyse, udvikling, annoncering, reklame, offentlige visninger, sociale medier, websteder, apps, platforme og udstillinger (“Kampagner”) efter afslutningen af ​​undersøgelsen.

    4. Privatliv

      1. Uanset det modsatte heri og for at undgå tvivl, tilbageholder deltageren udtrykkeligt samtykke til, at Good Face eller Brand må bruge deltagerens efternavn, adresse, e-mailadresse eller andre personligt identificerbare oplysninger ("PII") i nogen kampagner. Good Face accepterer, at det skal bevare og beskytte deltagerens anonymitet og vil ikke offentligt knytte nogen deltagers svar i henhold til undersøgelsen til deltagerens identitet.

      2. Deltageren giver afkald på alle nuværende eller fremtidige krav i lov eller retfærdighed mod Good Face eller Brandet for injurier, bagvaskelse, krænkelse af privatlivets fred, krænkelse af ophavsret eller varemærke, moralske rettigheder, ret til offentlighed, rettigheder til privatlivets fred eller falsk lys, der udspringer af Good Face's eller mærkets brug af bidragene. Deltageren giver afkald på enhver ret til at inspicere og/eller godkende sådan brug af bidragene eller kampagner. Deltageren accepterer, at denne afkald på privatlivsrettigheder udgør et gyldigt samtykke til anvendelsen nedenfor af enhver PII eller personlige data, som måtte være påkrævet i henhold til gældende databeskyttelseslove, herunder uden begrænsning California Consumer Privacy Act ("CCPA") og EU's generelle databeskyttelsesforordning ("GDPR").

    5. Garantier, ansvarsfraskrivelser og ansvarsbegrænsning

      1. Deltageren erklærer og garanterer, at den ikke kender til samtykke, der kræves af nogen anden person eller enhed med hensyn til denne frigivelse af Indsendelserne, og at brugen af ​​Indsendelserne som påtænkt nedenfor ikke vil

        krænke tredjeparters rettigheder. Intet i denne aftale kræver, at Good Face eller brandet skal bruge nogen af ​​indsendelserne til noget formål.

      2. GOOD FACE OG/ELLER MÆRKET GIVER INGEN GARANTI HERI MED HENSYN TIL MÆRKEPRODUKTERNE OG FRASKRIVER SIG ALLE SÅDANNE GARANTIER, HVAD ENTEN DE ER UDTRYKKELIGE, UNDERFORSTÅEDE ELLER LOVBESTEMTE, HERUNDER, UDEN BEGRÆNSNING, DE UNDERFORSTÅEDE GARANTIER FOR SALGBARHED, EGNETHED TIL ET BESTEMT FORMÅL, TITEL OG IKKE-KRÆNKELSE. GOOD FACE OG/ELLER MÆRKET GARANTERER IKKE, AT PRODUKTERNE VIL GIVE SÆRLIGE RESULTATER ELLER PÅ NOGEN MÅDE FORBEDRE DELTAGERENS UDSEENDE.

      3. UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER VIL GOOD FACE OG ELLER BRANDET VÆRE ANSVARLIG OVER FOR DELTAGEREN FOR NOGEN SOM HELST SKADE, HERUNDER ALLE DIREKTE, INDIREKTE, TILFÆLDIGE, FØLGESKADER, TILLID, SÆRLIGE, EKSEMPLARISKE ELLER STRAFBARE SKADER, HERUNDER TAB AF FORTJENESTE ELLER GOODWILL, FOR ETHVERT FORHOLD, DER OPSTÅR SOM FØLGE AF ELLER I FORBINDELSE MED DENNE AFTALE ELLER DENS GENSTAND, UANSET OM ET SÅDANT ANSVAR GØRES GÆLDENDE PÅ GRUNDLAG AF KONTRAKT, ERSTATNINGSANSVAR ELLER PÅ ANDEN MÅDE, SELVOM DEN PART MED PÅSTÅET ANSVAR ER BLEVET INFORMERET OM MULIGHEDEN FOR SÅDANNE SKADER.

    6. Gældende lov og værneting.

    Denne aftale vil blive fortolket og håndhævet i overensstemmelse med lovene i staten Californien, herunder dens anerkendelse af gældende føderal lovgivning, men med undtagelse af sådanne jurisdiktioners lovvalgsregler og parternes samtykke til den eksklusive jurisdiktion og værneting for staten og føderalt. domstole i staten Californien.

     

  5. OVERHOLDELSE AF DELTAGEREN

    Undersøgelsen blev afsluttet efter planen af nioghalvtreds (59) ud af tres (60) paneldeltagere. En (1) deltager fra gruppe A blev ufølsom efter dag 1 undersøgelse; ingen deltagere afbrød undersøgelsen på grund af bivirkninger.

     

  6. UNDERSØGELSESRESULTATER

Dataene blev indsamlet ved en online indsendelsesproces af spørgeskemaet, anmeldelser/udtalelser på dag 1, dag 14 og dag 30 af test af produktet.

Solawave Kliniske Undersøgelser