Tilbagebetalings politik

Hos Solawave ønsker vi, at hver kunde skal føle sig sikker på deres køb!

Vi startede Solawave efter at have følt os frustrerede over mængden af ​​hudplejeprodukter, der overlover og underleverer. Da alles hud er unik, tilbyder vi en 60 dages prøveperiode på alle ordrer, så du kan prøve alt fra vores butik og returnere det for fuld refusion inden for 60 dage - også selvom du har brugt det!

Alle returneringer skal påbegyndes inden for 60 dage efter modtagelse af din ordre. For at starte en returnering, klik venligst her.

Returneringer skal sendes tilbage og i transit til vores lager inden for 14 dage efter bekræftelsen af ​​returanmodningen for at kunne behandle en refusion.

Bemærk: Hvis du allerede har anmodet om din returnering inden for 60-dages tidsramme, og bare venter på et svar fra vores kundesupportteam, er du dækket.

For kvalificerede returneringer vil der kun blive leveret en forudbetalt returforsendelsesetiket for amerikanske ordrer og kun for returforsendelse fra et amerikansk sted. Hvis du har sendt din retur med en anden fragtmand/en anden forsendelsesetiket end den medfølgende etiket, bedes du angive sporingsoplysningerne. Forsendelsesomkostninger forbundet med brug af en anden fragtmand eller en anden returlabel refunderes ikke.

For at modtage fuld refusion skal returneringer omfatte produktet, al original emballage, instruktioner og tilbehør. Alle varer skal returneres og i god, fungerende stand med normal slitage.

Der kan gå op til 10 hverdage til behandling efter din retur er modtaget. Vi kan kun behandle returvarer for produkter solgt på Solawave.co. Refusioner sendes til din oprindelige betalingsmetode og kan tage op til 7-10 hverdage, før de vises. Alle forsendelsesgebyrer refunderes ikke (de fleste ordrer kvalificerer sig til gratis forsendelse).

Varer markeret som endeligt salg er ikke berettiget til returnering eller refusion.  

Kunder, der køber en Solawave-enhed fra en autoriseret forhandler eller forhandler, snarere end direkte fra Solawave, bør kontakte den autoriserede forhandler eller forhandler, ikke Solawave, med spørgsmål om returnering. Hvis du har købt fra Amazon, skal du returnere via Amazon. Vi refunderer kun ordrer, der er købt hos Solawave i Amazon. Hvis du har købt hos en tredjepartssælger, skal du håndtere din returnering gennem dem. 

For internationale ordrer: Dem med ubetalte toldgebyrer er ikke berettiget til at returnere. Derudover kan vi ikke levere gratis returlabels til internationale kunder. Internationale returforsendelsesgebyrer er ikke dækket af Solawave.

Solawave returnerer adresse:
Solawave vender tilbage
425 w. dal blvd.
STE 4 #616
San gabriel, ca 91776 

Garanti

Alle Solawave-køb direkte fra Solawave.co eller en autoriseret tredjepartsforhandler (herunder varer solgt af Solawave via Amazon) er dækket af en 1 års begrænset garanti.

Hvis du har købt hos en anden sælger end Solawave på Amazon (eller andre markedspladser såsom Mercari og Poshmark), er du ikke dækket af vores garanti.

Kontakt vores supportteam, hvis du har brug for at indlede et garantikrav. Købsbevis skal fremlægges for at behandle et garantikrav. 

Leveret, ikke modtaget

Ordrer, der er markeret som leveret af transportøren, men ikke modtaget, refunderes ikke. Vi udsteder kun en erstatning. For at forhindre, at din pakke går tabt, kræver vi en anden sikker amerikansk forsendelsesadresse med en underskrift påkrævet.

Beskadiget i transit/manglende genstande

Ordrer, der er beskadiget under transporten med komponenter, der mangler, kan udskiftes under følgende forhold:

  • Fotos af den iturevne, beskadigede forsendelsespakke medfølger
  • Billeder af forsendelsesetiketten leveres
  • Billeder af de resterende modtagne varer leveres